Pataki Trans Költöztetés

Prémium minőségű költöztetés, teljes körű garanciavállalással !

Részecskeszűrő tisztítás és a DPF

Valamennyi autógyártó úgynevezett faláramlás-szűrőket használ eredeti részecskeszűrő tisztítás berendezésében. Az összegyűlt koromot kb. 500–1000 km-enként égeti el az úgynevezett regeneráció, amelyet a motor érzékelőivel történő vezérlése vált ki. Az éghetetlen hamu azonban idővel felhalmozódik.

A jármű modelljétől és a dízel részecskeszűrő tisztítás típusától függően a dízel korom részecskeszűrőket (DPF) 120 000–180 000 km-es futásteljesítmény után éghetetlen hamu zárja el. Bizonyos esetekben a korom eltömődése még korábban jelentkezik (pl. Városi forgalomban gyakran vagy szerpentineken haladva ).

Az állandóan növekvő hamuhegy a kipufogógáz ellennyomását is növeliés ezáltal az üzemanyag-fogyasztás. Szélsőséges esetekben a hamuval teli részecskeszűrő olyan magas kipufogógáz-ellennyomást képes előidézni, hogy a kipufogórendszer elszakad a motorblokktól, ha a belső elektronika előzetesen nem állította le teljesen a motort. A régi DPF tisztítás cseréje úttal rendkívül költséges, a modelltől függően. Az árak a beépítéssel együtt 1500 euró és 4500 euró között mozognak a speciális importált modellek esetében a DPF tisztítás. Alternatív megoldásként DPF tisztítási eljárásokat kínálnak. A szolgáltatók azt ígérik, hogy a részecskeszűrő tisztítása lényegesen olcsóbb, mint a szűrő cseréje.

 

 



Weblap látogatottság számláló:

Mai: 5
Tegnapi: 12
Heti: 42
Havi: 546
Össz.: 23 659

Látogatottság növelés
Oldal: Terra Clean
Pataki Trans Költöztetés - © 2008 - 2024 - patakitrans.hupont.hu

Az ingyenes honlapkészítés azt jelenti, hogy Ön készíti el a honlapját! Ingyen adjunk: Ingyen Honlap!

ÁSZF | Adatvédelmi Nyilatkozat

X

A honlap készítés ára 78 500 helyett MOST 0 (nulla) Ft! Tovább »